رایینرایین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

مادرانه هایم برای رایین

شرکت در بازی به دعوت یک دوست عزیز

1392/3/19 0:50
نویسنده : فریبـا
169 بازدید
اشتراک گذاری

 خب ؛ نوبتی هم که باشه نوبت ماست! این بازی گویا از وبلاگ یکی از دوستان نی نی وبلاگی شروع شده و من به دعوت شهرزاد نازنین توی این بازی شرکت می کنم..

و اما این بازی:

 

1- بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟نبود آرامش

2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟برای جواب دادن به این سئوال خیلی فکر کردم اما چیزی به ذهنم نرسید.

 3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟ سلامتی عزیزام

4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟ اسب


5- کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟ پرین

6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟ آش رشته (نپختم هنوز!)


٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ بغض


٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟ نه تونستم مرغ بخرم، نه برم کنار دریا، خسته شدم پس این غنی سازی اورانیوم به چه دردی می خوره؟!!!


9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

چرا گرفته دلت مثل آنکه تنهایی؛

چقدر هم تنها، خیال می کنم، دچار آن رگ بی رنگ ِ رنگها هستی..

دچار یعنی عاشق؛

و فکر کن که چه تنهاست، اگر که ماهی کوچک، دچار آبی دریای بیکران باشد!

 


10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟ یکی از روزهای دانشجوییم کنار دوستام


11- چه رنگی هستی و چرا ؟ ترکیبی از طوسی و صورتی ( ترکیبی از حس های بد و خوبم)

12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب می کنی؟ اسپانیا (چون شنیدم خیلی کشور شادیه)


13- بهترین اس ام اس موجود در اینباکس گوشیت؟

همراه اول
قبض اردیبهشت

مبلغ 16200

...

14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟ هر که پیش آید خوش آید!!!

15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟ کینه


16- چه کسی را  میخواهی ملاقات کنی؟ جمعی از دوستام



17-یه اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟ مادرانه هایم برای رایین


18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ توت فرنگی (چون زود له می شه)

19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟
زود رنجی - حساسیت زیاد - ترسو بودن

20- کاشکی..: کاشکی زندگی فلاش بک داشت..

و در آخر هم باید از سه نفر دعوت کنم که توی این بازی شرکت کنن.. ولی از اونجا که بیشتر دوستام رو قبل از من یکی دعوت کرده، این قسمت رو خالی می ذارم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)